16 Nisan 2012 Pazartesi

Üç Şey


Düşsem diyorum mesela, şöyle "ıssızından" bir adaya...
Uzaklaşsam şuralardan biraz diyorum bazen
Ah bir de sen geçmesen içimden...
Hani sorarlar ya o adaya düşsen
Yanına alacağın 3 şey ne olur, cevaplamak lazım düşünmeden...
Sahi anlamı nedir? Üç olması neden?
Tek şey isterim ben
Sadece, sadece ve sadece sen!
Dileğimi sorduklarında bir anda yanımda belirsen...

Hem fena mı olurdu sanki
Sadece ikimiz, göz göze, baş başa
Hani iki gönül sevince samanlıklar da seyran olur ya...
Tüm hayatını o sevimsiz gri şehirde bıraksan
Yaptığın her şeyi kapayıp bir kutuya koysan.
Bıraksan dostlarını, alışkanlıklarını dağıtsan...
Mutlusun orada biliyorum da...
Ne işin var işte gelip de burada mutlu olsan?

Yoksa inandın mı tüm bu yazdıklarıma?
Sana kavuşmak için seni ıssız bir adaya çağıracağıma...
Sen dur orada nerede olsam gelirim yanına.

Sahi gerçekten üç hakkım  olsa
Bir sandal, iki de kürek yeterdi bana.
Sonunda sana kavuşmak olduktan sonra...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder